utorak, 2. lipnja 2015.

KAKO SE RJEŠITI PRIŠTIĆA?

KAKO SE RIJEŠITI PRIŠTIĆA?

Mislim da je to pitanje koje si u današnjici postavlja bezbroj teenagera.

Iskreno,i mene muče prištići tj. mučili su me...

Danas ću Vam pokazati neke od učinkovitijih proizvoda ili prirodnih načina za nestajanje pričtića i reći Vam neke od totalno lažnih mitova i mišljenja! ;)

  • UČINKOVITI NAČINI :

    Svaku većer,prije spavanja umij se čajem od kamilice!

    Najbolje bi bilo da uopće ne istišćete prištiće,ali ako je toliko "zreo" dane možeš izdržat da ga ne istisneš,istisni ga,ali ne prljavim rukama ili noktima nego blazinicama(vaticama) natopljenima u alkohol!

    Pij dovoljno vode,umjesto sokova i gaziranih pića!

    Možeš kupiti losion od klindamicina (100ml~22kn,to je tekućina koja se svako jutro i svaku večer blazinicom nanosi na lice nježnim kružnim pokretima!Taj losion ja koristim već 1 i pol godinu,i odličan mi je! :) Kupuje se u običnoj ljekarn,toplo preporučujem!

    MITOVI(ZABLUDE)U KOJE NE TREBATE VJEROVATI!

    Prištića se rješavate tako da ih prije spavanja namažete pastom za zube.(ZABLUDA)---OBRAZLOŽENJE~S pastom za zube možete napraviti još goru stvar i može Vam se "upaliti" lice,a istu stvar možee napraviti ako s prljavim rukama "čačkate" po licu,a to znači da ćete dobivati puno više gnojnih prištića.

    HVALA VAM ŠTO STE PROČITALI MOJ POST I DRAGO MI JE AKO SM VAM POMOGLA! <3 :*

    VAŠA BLOGGERICA :)

     


     



3 komentara:

  1. Blog ti je stvarno preprepreforaaaaa!!!Sherat ću ga sa svima!!! :* Oožavam ga,a imaš samo jedan post! :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti,to mi puno znači!OVIM PUTEM IMAM OBAVIJEST ZA SVE KOJI ČITAJU DA KAD SKUPIM MALO VIŠE ČLANOVA POČET ĆU SASTAVLJATI I OBJAVLJIVATI ANKETE I VELIKE NAGRADNE IGRE,NAGRADNE IGRE ĆE SE ODRŽŽATI SSSSAAMO ZA ČLANOVE,SVAKI MJESEC!BITI ĆE PUNO NAGRADA,KAO ŠTO SU PUTOVANJA,MP4,KOZMETIČKI KOMPLETI,ŠMINKA,NAKIT ILI NEŠTO ŠTO GOD HOĆETE DO 200 KN!!!MOŽETE DOBITI NAGRADU I ZA TO DA NEKOGA POZOVETE NA BLOG I ON POSTANE ČLANOM,LI MORATE MI I ON I VI POTVRDITI DA VAS JE TAJ NETKO POSLAO NA MOJ BLOG!!!JOŠ JEDNOM PONAVLJAM DA SU NAGRADNE IGRE SAMO ZA ČLANOVE!!! :* <3

      Izbriši

Što Vi mislite,koja bi sljedeća tema trebala biti?